سیاست برمی گرداند

شما کاملا را دوست دارم محصولات و خدمات ما.

اما, شما به طور کامل توسط محافظت 100% سیاست بازگشت بازگشت پول.

در اینجا چگونه کار می کند…

اگر به هر دلیلی شما را در هر زمان در طول اولین ناراضی 30 روز پس از خرید, به سادگی به محصولات ما به شما حمل, حذف همه ویدئویی دیجیتال, شنیداری, و فایل های متنی شما را از ما به دست آمده, و از آنها بخواهید برای بازپرداخت کامل. شما پول خود را دریافت. که وعده شرکت و تعهد است.

اگر به هر دلیلی شما ناراضی هستید 31 یا روز پس از خرید با استفاده از گزینه های چند پرداخت (مانند ماهانه یا 3-پرداخت), به سادگی به محصولات ما به شما حمل, حذف همه ویدئویی دیجیتال, شنیداری, و فایل های متنی شما را از ما به دست آمده, و از آنها بخواهید برای بازپرداخت هر بخش از قیمت خرید شما در گذشته پرداخت می شود 30 روز. ما که بخشی از قیمت خرید بازپرداخت خواهد شد.

به منظور به دست آوردن بازپرداخت کامل یا نیمه کامل تحت این سیاست, محصولات فیزیکی باید با هزینه خود را به آدرس ذکر شده در زیر حمل, باید اطلاعات خرید شما شامل (مانند یک کپی از رسید خود) به طوری که ما می توانیم بازپرداخت را, و محصولات باید در شرایط و ستد می شود (به عنوان مثال. ما می تواند آنها را دوباره فروخته چرا که آنها در شرایط خوب). محصولات فیزیکی بازگشت به موضوع معادل هزینه مجدد جوراب زنانه ساقه بلند به 0% از قیمت خرید.

فرستادن به ایمیل درخواست بازپرداخت خود را برای حمایت از[در]passive.com. لطفا کلمات "درخواست بازپرداخت" در خط موضوع از شما E-mail.

ارسال درخواست بازپرداخت نوشته شده خود را با پست الکترونیکی به:

بازاریاب اینترنتی Pte با مسئولیت محدود
175خیابان Bencoolen, #07-02
سنگاپور 189650

برای خدمت به شما و مشتریان دیگر بهتر در آینده, درخواست ما (اما نیاز نیست) که شما به ما بگویید که چرا شما می خواهید بازپرداخت. ما می خواهیم مشتریان راضی.

لطفا به یاد داشته باشید که درخواست برای بازپرداخت اما در ادامه به استفاده از محصولات خریداری شده از ما همان چیزی که به عنوان سرقت است و همچنین ممکن است نقض قانون حقوق مالکیت معنوی قابل اجرا.

این سیاست می گرداند آخرین به روز رسانی شد در 28-01-2015.

کپی رایت © دفتر حقوقی از مایکل E. جوان PLLC, و برای استفاده توسط صاحب این وب سایت در InternetMillionaires.com مجوز. کلیه حقوق این سایت متعلق به. هیچ بخشی از این سند ممکن است کپی شده و یا توسط کسی غیر از مجوز بدون اجازه کتبی اکسپرس مالک کپی رایت استفاده می شود.

اشتراک گذاری

Comments are closed.

© Copyright 2024 ایون چیا, InternetMillionaires.com - All Rights Reserved Worldwide. A Division Of Internet Marketer Pte Ltd.
سیاست برمی گرداند | Terms And Conditions Of Use