סודות שיווק באינטרנט – סוד #13 - העצום והנדיר

תמונה של אוון צ'יה מספר סוד שיווק מקוון שלוש עשרה:

בשלב מסוים לפני שאתה מרוויח כסף עצום באינטרנט, תצטרך לשנות את דעתך לגבי מה עצום ומה נדיר.


דרך נוספת לומר זאת היא שכולם רוצים משהו שהוא נדיר יותר ממה שהם היו רוצים אם זה היה בשפע, למרות ש, באופן אירוני, לחשוב על זה כשפע מקלה על ההגעה.

כמובן, יש הטוענים שמחסור לא באמת קיים. אולי יש להם טעם. כשאנחנו מרוויחים כסף לראשונה, לא משנה אם זה מעבודה א 9 ל 5 עבודה או מקבלת קצבה כנער, או את ההכנסה שאנו מרוויחים תחילה כיזמים, סכום הכסף שאתה חושב שהוא “הרבה” גדל יותר ויותר.

בוודאי אתה זוכר את היום שבו אפילו דולר אמריקאי אחד היה הון עבורך, כילד צעיר. ועכשיו, אם מישהו הציע לך עבודה שמשלמת דולר לשעה היית נעלב. מה השתנה?סוד שיווק מקוון #13 - העצום והנדיר

הרעיון שלנו לגבי מה שנדון השתנה. היום, שלוש מאות דולר עשויים להיראות כמו סכום כסף קשה להרוויח. אבל כשאתה מרוויח שלוש מאות דולר נוספים כל שבוע בעסק החדש שלך, הרעיונות שלך לגבי כסף ישתנו.

זה אולי לא נראה סוד עוצמתי, אבל הנה הרעיון: אתה יכול לחסוך לעצמך הרבה צרות ודאגה על ידי כך שאתה חושב על כסף שופע וזרום חופשי עכשיו במקום לחכות עד שתראה שפע אישי בחשבון הבנק שלך.

זה מצחיק איך אנחנו חושבים לעשות כסף באינטרנט. זה מושג שגם בימינו נחשבים לגסות לדיון בכמה מעגלים. ועדיין קשה למצוא אדם שלא יידע מה לעשות איתו רק קצת יותר.

מה שיקרה פעמים רבות הוא שתחשבו על רעיון מצוין למוצר למכור או שירותים שיהיו לו, התחל לתכנן את זה, ואז תגיע למצב שאתה אומר לעצמך “זה יותר מדי כסף לחייב” או “אף אחד לא יקנה את זה במחיר שאני צריך לגבות כדי להרוויח”.

במקום זאת, אתה צריך לחשוב כמה קהל היעד שלך ירוויח מההמצאה שלך, וכמה מדובר במציאה, בהתחשב בכמה כסף הם יחסכו.

אתה רואה את ההבדל? ובכל זאת, יזמים עתידיים רבים נעצרים מתים על עקבותיהם בגלל מושג כסף כזה או אחר.

אל תתנו למוחכם ולחוויות העבר שלכם לגרום לכם להרוויח יותר כסף. הַבָּא, נדבר כיצד להפוך את מושג המחסור לטובתך.

 

 

 

לַחֲלוֹק

השאירו תגובה

© כל הזכויות שמורות 2024 Ewen Chia, InternetMillionaires.com - כל הזכויות שמורות ברחבי העולם. חטיבה של משווק האינטרנט Pte Ltd.
מחזיר מדיניות | תנאי השימוש