מחזיר מדיניות

אתה ממש תאהב את המוצרים והשירותים שלנו.

עם זאת, אתה מוגן באופן מלא על ידי 100% מדיניות החזרת כסף בחזרה.

הנה איך זה עובד…

אם מסיבה כלשהי אתה לא מרוצה בכל עת במהלך הראשון 30 ימים לאחר רכישה, פשוט להחזיר את כל המוצרים שאנו נשלחים אליך, למחוק את כל וידאו הדיגיטלי, אודיו, וקבצי טקסט שהתקבלו מאיתנו, ולבקש החזר כספי מלא. אתה תקבל את כספך בחזרה. זאת הבטחה והתקשרות איתנה.

אם מסיבה כלשהי אתה לא מרוצה 31 או רכישה יותר ימים לאחר שימוש באפשרות רב-תשלום (כמו חודשי או 3 בתשלום), פשוט להחזיר את כל המוצרים שאנו נשלחים אליך, למחוק את כל וידאו הדיגיטלי, אודיו, וקבצי טקסט שהתקבלו מאיתנו, ולבקש החזר כספי של כל חלק ממחיר הרכישה ששולמת שבעברה 30 ימים. אנו נחזיר חלק של מחיר הרכישה.

על מנת לקבל החזר מלא או חלקי על פי פוליסה זו, צריכים להישלח מוצרים פיזיים על חשבונכם לכתובת רשומה מטה, יש לכלול מידע הרכישה (כגון העתק של הקבלה שלך) כדי שנוכל לעשות את החזר, והמוצרים צריכים להיות במצב סחיר (I.E. אנחנו יכולים למכור אותם בגלל שהם במצב טוב). מוצרים פיזיים חזרו כפופים לתשלום שווה ערך מחדש גרב ל 0% ממחיר הרכישה.

E-mail בקשות ההחזר שלך כדי לתמוך ב[ב]passive.com. נא לכלול את המילים "בקשת החזר" בשורת הנושא של הדואר האלקטרוני שלך.

שלח בקשות להחזר הכתובים שלך בדואר ל:

משווק באינטרנט Pte Ltd
175רחוב Bencoolen, #07-02
סינגפור 189650

לשרת אותך ולקוחות אחרים טוב יותר בעתיד, אנו מבקשים (אבל אינו דורש) שתספר לנו למה אתה רוצה החזר כספי. אנחנו רוצים לקוחות מרוצים.

אנא זכור שמבקש החזר אבל ממשיכים להשתמש במוצרים שנרכשו מאתנו הוא אותו הדבר כמו גניבה וגם עלול להפר את חוק זכויות קניין הרוחני ישים.

מדיניות החזרות זה עודכנה לאחרונה על 28-01-2015.

משרד עורכי דין Copyright © של מייקל E. הצעיר PLLC, ומורשה לשימוש על-ידי הבעלים של אתר זה בInternetMillionaires.com. כל הזכויות שמורות. שום חלק ממסמך זה עשוי להיות מועתק או בשימוש על ידי מישהו אחר מאשר הרישיון ללא אישור המפורש בכתב של בעלי זכויות היוצרים.

לַחֲלוֹק

תגובות סגורות.

© כל הזכויות שמורות 2024 Ewen Chia, InternetMillionaires.com - כל הזכויות שמורות ברחבי העולם. חטיבה של משווק האינטרנט Pte Ltd.
מחזיר מדיניות | תנאי השימוש