Polisi Pemulangan

Anda benar-benar akan suka produk dan perkhidmatan kami.

Walau bagaimanapun, anda dilindungi sepenuhnya oleh 100% polisi pemulangan wang kembali.

Berikut adalah bagaimana ia berfungsi…

Jika atas sebab tertentu anda tidak berpuas hati pada bila-bila masa dalam tempoh pertama 30 hari selepas pembelian, hanya kembali semua produk kami dihantar kepada anda, memadam semua video digital, audio, dan fail teks anda yang diperolehi daripada kami, dan meminta bayaran balik sepenuhnya. Anda akan mendapat wang anda kembali. Itulah suatu janji yang teguh dan komitmen.

Jika atas sebab tertentu anda tidak berpuas hati 31 hari atau lebih selepas membeli menggunakan pilihan yang multi-pembayaran (seperti bulanan atau 3-bayar), hanya kembali semua produk kami dihantar kepada anda, memadam semua video digital, audio, dan fail teks anda yang diperolehi daripada kami, dan meminta bayaran balik daripada mana-mana bahagian daripada harga beli telah anda bayar terakhir 30 hari. Kami akan mengembalikan bahagian daripada harga beli.

Untuk mendapatkan bayaran balik sepenuhnya atau separa di bawah polisi ini, produk fizikal harus dihantar atas perbelanjaan anda ke alamat yang disenaraikan di bawah, mesti termasuk maklumat pembelian anda (seperti salinan resit anda) supaya kita boleh membuat bayaran balik, dan produk hendaklah dalam keadaan yang boleh diperdagangkan (Dgn kata lain. kita boleh menjual semula mereka kerana mereka berada dalam keadaan yang baik). Produk fizikal kembali tertakluk kepada yuran semula stok bersamaan dengan 0% daripada harga belian.

E-mel permintaan bayaran balik anda untuk menyokong[di]passive.com. Sila masukkan perkataan "Permintaan pengkalan Dana" dalam baris subjek e-mel anda.

Menghantar permintaan bertulis bayaran balik anda dengan mel kepada:

Internet Marketer Pte Ltd
175A Bencoolen Street, #07-02
Singapura 189650

Untuk melayani anda dan pelanggan lain yang lebih baik pada masa akan datang, kita meminta (tetapi tidak memerlukan) bahawa anda memberitahu kami mengapa anda mahu bayaran balik. Kami mahu pelanggan yang berpuas hati.

Sila ingat bahawa meminta bayaran balik tetapi terus menggunakan produk yang dibeli dari kami adalah perkara yang sama seperti mencuri dan juga mungkin melanggar undang-undang hak harta intelek.

Dasar Kembali telah dikemaskini pada 28-01-2015.

Copyright © Undang-undang Pejabat Michael E. Young PLLC, and licensed for use by the owner of this website at InternetMillionaires.com. Hak Cipta Terpelihara. Tiada bahagian dokumen ini boleh disalin atau digunakan oleh orang lain selain daripada pemegang lesen yang tanpa kebenaran bertulis yang nyata daripada pemilik hak cipta.

Berkongsi

Komen yang ditutup.

© Hak cipta 2024 Ewen Chia, InternetMillionaires.com - Hak Cipta Terpelihara Worldwide. A Division Of Marketer Internet Pte Ltd.
Polisi Pemulangan | Terma Dan Syarat Penggunaan