האם אתה יכול לעשות 3k $ ביום?

היי, Ewen Chia כאן, ואני רוצה להראות לך וידאו מעורר השראה.

אני משתמש במערכת לקידום מְפוּחָם. הדבר הגדול על מערכת זו שאני משתמש הוא, אתה לא צריך את המוצר שלך למכור.

האסטרטגיות שלי לעקוב אחרי המושגים הפשוטים של שיווק שותפים. שבעצם אומר שאתה מקדם מוצר של ספק אחר, ואתה עושה את עמלה בכל פעם שמישהו קונה את המוצר דרך הקישור שלך.

תחשוב על זה כביצוע מכירה כתוצאה מהפניה. שיווק שותפים הוא בהחלט הדרך הטובה ביותר שכל משתמש חדש יכול לעשות הכנסה באינטרנט.

חוץ מזה, יש לי גם משפך השיווק שלי. הנה המחשה של שמשפך השיווק.

Ewen Chia's marketing funnel

כפי שניתן לראות, זה פשוט 4 אתר דף. זה באמת לא משהו מפואר, אם אתה שואל אותי. לפעמים אנחנו רוצים יתר על לסבך את הדברים, כאשר למעשה, אנחנו צריכים לשמור על דברים קצרים ופשוט.

אני רוצה להזכיר גם שאני משקיע בהרבה תנועה שילמה. עכשיו הרבה אנשים עלולים להתכווץ בקול של רכישת תנועה, כי הם פוחדים לקחת את הסיכון.

אבל תחשוב על זה ככה. אתה צריך לבדוק את משפך השיווק שלך ראשון.

כאשר אתה מוצא משהו שעובד טוב בשבילך, אתה יכול להיות ביצוע החזר חיובי על השקעה. לכל $1 אתה משקיע בתנועה, המטרה שלך היא להפוך לפחות $1 לשבור אפילו.

אם אתם עושים יותר, אז זה רווח, ואתה יכול להשקיע רווח שלתנועה שילמה יותר. זה איך אתה בהיקף של עד דברים, כך שאם אתה יכול לעשות $1, אתה יכול בהיקף של עד דברים לעשות $10, אז $100, וכולי, עד שסופו של דבר פגע המטרה שלך. בזמן לבוא, אתה יכול אפילו לעשות הכנסה על טייס אוטומטי.

הנה החדשות טובות. רצתי בדיקות רבות במשפך השיווק שלי עד שהפך לרווחי, ואני מציע בונוס חבילה שבו צוות שלי יהיה לבנות אותו משפך שיווק מדויק את זה בשבילך.

חוץ מזה, בונוס החבילה שלי יש גם הרבה דברים טובים אחרים. חבילת בונוס זה לא תהיה לנצח, אז אני מציע לך מעל הראש בונוסים דף בהקדם האפשרי.

אני מקווה וידאו זה בהשראתך. תנו לי להשאיר אתכם עם מסך בתקווה כי תהיה לך השראה, כמו גם. זה יכול להיות טוב מאוד לך בעתיד.

השפעה

עכשיו לך לעשות את זה!

 

 

 

לַחֲלוֹק

השאירו תגובה

© כל הזכויות שמורות 2024 Ewen Chia, InternetMillionaires.com - כל הזכויות שמורות ברחבי העולם. חטיבה של משווק האינטרנט Pte Ltd.
מחזיר מדיניות | תנאי השימוש