סודות שיווק באינטרנט – סוד #1 - תנועה נוספות?

EwenChiaPhoto ברוכים הבאים! לבא 30 הודעות, אני הולך לכתוב מתוך סדרה שכותרתו סודות שיווק באינטרנט ","שבו אני אחלוק איתכם כמה מסודות המפתח שגיליתי לאורך השנים שלי באינטרנט השיווק. אלה יהיו כולם מבוססים על עקרונות שיווק ירוק חזקים והם ימשיכו לעבוד בשבילך שנים ובשנים הקרובות אחרי שאתה קורא אותם תחילה לכאן!

אנחנו לא הולכים בסדר מסוים לרגע. הודעה זו יותר עבור אנשים שכבר התחילה מאשר מישהו שהוא 100% מותג חדש לשיווק באינטרנט, אבל מתחילים רוצים לקרוא אותו שוב, מדי.

מספר סוד אחד הוא:

יותר תנועה לא תמיד התשובה.


כנראה שחשבת על זה קודם. “אם רק הייתי יכול לקבל את מספר x של אנשים לאתר שלי בסכום y של זמן, אז הייתי עושה כמות z של כסף”. יש משהו חסר במשוואה זו אף.סודות שיווק באינטרנט - סוד #1 - תנועה נוספות

שהאלמנט החסר הוא את יחס ההמרה. זה פשוט מתייחס לשיעור אנשים שלוקחים את הפעולה שאתה רוצה לקחת אותם כשהם מגיעים לאתר שלך. במקרה זה, על ביצוע מכירות אנחנו מדברים.

תנועת סיבה נוספת היא לא תמיד התשובה היא כי לא כל התנועה תהיה להמיר למכירות עבור האתר שלך. מה אתה רוצה הוא אחד משני דברים – דרך להשיג תנועה ממוקדת יותר לאתר שלך, או דרך להשיג יותר של התנועה שאתה מקבל להמרה למכירות.

תנועה ממוקדת יותר קלה מספיק כדי לקבל אם אתה מוכן לעשות את העבודה מעורבת, או מוכן לשלם עבורו. אתה יכול לכתוב מאמרים, לשלוח הודעות לעיתונות, יש לי סמינרים מקוונים, לשפר את דרך האתר שלך הוא להגדיר עבור מנועי חיפוש, להפוך מיזמים משותפים קול, או לקנות תנועת facebook.

כיצד לקבל את התנועה שמופיעה לקנות את מה שיש לך באתר שלך בשיעור צפוי הוא, עם זאת, עניין אחר לגמרי. תצטרך להתחיל ללמוד את האתר שלך.

הדרך הקלה ביותר היא לוודא שיש רק פעולה אחת בשבילו לקחת, כמו לשים את כתובת הדוא"ל שלו או לחיצה על כפתור הקנייה וביצוע רכישה. כמובן, זה לא מעשי עבור סוגים מסוימים של אתרים, כגון בלוגים או נכסי אינטרנט מבוסס תוכן. נידבר יותר על מה פעולות שניתן לנקוט כדי לתקן את זה לאחר סדרת סודות שיווק באינטרנט.

לעת עתה, רק לזכור, לתקן את הבעיה האתר שלך המרה – לצבוט ולבדוק כל דבר עד התנועה מתחילה להמיר בשיעור צפוי. לאחר מכן, ורק אז, אתה צריך לזרוק כמויות עצומות של תנועה באתר שלך במאמץ להגדיל את ההכנסה שלך.

 

 

 

לַחֲלוֹק

השאירו תגובה

© כל הזכויות שמורות 2024 Ewen Chia, InternetMillionaires.com - כל הזכויות שמורות ברחבי העולם. חטיבה של משווק האינטרנט Pte Ltd.
מחזיר מדיניות | תנאי השימוש